مسئول پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی افتخار من  تا پایان آذر تمدید شد

«طاهری» با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی افتخار من  تا پایان آذر تمدید شد، گفت: سومین جشنواره ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ - 07December 2023

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی افتخار من  تا پایان آذر ماه تمدید شدبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «سید مجید طاهری» مسئول پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در  جمع خبرنگاران از  تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی افتخار من تا پایان آذر خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره ملی افتخار من ویژه رزمندگان، زنان رزمنده، زنان فعال در ستاد پشتیبانی جنگ، جامعه پزشکی دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا است.

طاهری، ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و جهاد و مقاومت و اشاعه جهادتبیین در سطح جامعه و نسل جوان، الگوسازی برای جوانان و تقویت روحیه مقاومت با استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و استفاده و بهره بگیری از مشارکت نسل جوان در استفاده از خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس را از  اهداف برگزاری سومین جشنواره ملی افتخار من در لرستان برشمرد و گفت: ایجاد تعامل و ارتباط مستمر پیشکسوتان با نسل جوان، تسری روحیه جهاد و مقاومت به سایر بخش‌های جامعه، جلوگیری از به فراموشی سپردشدن ارزش‌ها و دستاورد‌ها و افتخارات دفاع مقدس و همچنین تقویت روحیه و ایجاد انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ملی هستند.

مسئول پیشکسوتان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: آثار ارسالی به این دوره از جشنواره افتخار من در بخش‌های فیلم کوتاه ۳ الی ۵ دقیقه‌ای، فایل صوتی ۳ الی ۵ دقیقه‌ای و عکس نوشته، تهیه شوند.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی توسط همسران، فرزندان، نوادگان و بستگان رزمندگان تهیه شود، عنوان کرد علاقمندان می‌توانند آثار خود را  تا پایان آذر سال جاری از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۹۴۷۲۸۲۰۶ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با همین شماره و یا با شماره ۰۹۱۶۷۰۵۵۴۷۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار